Saturday, June 03, 2006

son günLer ve sapıtmışLık hikaYesi

bu saYfaYa anki rock fest Yazımı YayınLamadna hata verip benim sinirLerimi bozduğu için kızgın oLmama rağmen içimi buraYa dökeceğim eğer bu Yazı da giderse bir daha bLogger benden Yazı aLamaYacak sanırım. deLimanYak diYe bana kimin dediğini, deLimanYağın anLamının ne oLduğunu ve hakaret içeren sıfatLarın asLında ne kadar iLtifat içerdiğini Yazdığım bu paragraf bir hatam sonucu gittiği için tekrar aYnı cümLeLeri kuramaYacağım kusura bakmayın. saYın deLimanYak oLarak pazartesi günü haYati bir önemi oLan sınavım oLduğunu söYLemeden edemeYeceğim. eğer o sınavda 35 üzerinden 25 civarında bişiLer aLamassam büyük ihtimaLLe o haYaLini kurduğum Yaz tatiLi münasüp YerLerimde patLaYacak. neYse Yazı bitsin son sürat çaLışacağım :) bir de bu araLar nereYe gittiği biLinmeYen harcamaLar dönemi başLadı bende sanırım. çok fazLa harcamasam da param hiç YetişmiYor. eskiden sinamaYa giderdim haftanın en az 3 günü dışarıdaYdım ve param YetiYordu. şimdiLerde bir garipLik var üzerimde... param oLmadığından ne "Da Vinci Şifresi" ne gidip bi tanecik aşkım audrey toutou'mu görebiLdim ne de "Eternal Sunshine of the Spotless Mind" a gidebiLdim :( anLamıYorum kendimi ama çözeceğim sanırm bu sorunu hafta içinde... cnm sıkıLıYor die commet bırakan arkadaşıma buradan sesLeniYorum ki canın sıkıLmasın asLında biz kötü bir durumda değiLiz beLki haYatın gerçekLeri bunLar beLki biz hayatın tam ortasındaki en büYük YaLanız. aYnı durumdaYız asLında diYeceğim ama benimki birazcık farkLı. sen sadece eğLenecek biriLeri bişiLEr buLAmıYorsun :) ama buLursun merak etme.benimkisi ise biraz daha yaşama YöneLik sorunLar yine. ben de çatLıYorum sıkıntıdan ama artık kaLdırımLarda çizgiLere basmadan YürümüYorum veya kaLdırım taşLarının üstünden düz çigi haLinde takip etmiYorum YoLu. çoçukLar gibi haYaL kurmaYı da bıraktım. sonra gerçekLeşmiYorLar canım sıkıLıYor. çoçukLar gibi içimden geLeni de giYmiYorum artık. adma gibi giYiniYorum öööLe büYümüş adam oLmuş tripLerindeyim. saçımı da topLadım kimisi tuncaY şanLı diYor kimisi antonyo banderas :P ben kime benzediğni buLdum. ikisinin birLeşip Yandan Yemişine benziYorum :( . sonra geceLeri uYuYorum artık, sabahLarı okuL var kaYgısı artık omuzLarımda, çoçukLar gibi umursamaz takıLıp nasıL oLsa bir şekiLde okuLa giderim orda uYukLarım diYemiYorum. ödevLerimi de zamanında günü gününe YapmıYorum. internete fazLa takıLmıyorum. odamda fazLa duramıYorum. gündüzLeri sıcağın göbeğinde oturup çaY içiYorum koLa aLmıYorum. kitap okuma sistemim biLe değişti Yeni kitapLar okumuYorum. eskiden okuduğum kitabı elimde gezdiriYorum sürekLi akLıma geLdikçe içinden rasgeLe bir saYfa açıp oradan devam ediYorum. gündüzLeri doğamıYorum geceLeri öLemiYorum. hayatın kenarına çekiLip başkaLarnın davranışLarını sorguLaYamıYorum veya rahatça davranamıYorum, ağzıma geLen Lafı tekrardan YutuYorum söYLenmesi uYgun oLmaz diye... düşünemiYorum eskisi gibi, neden ben utanacakmışşım onLar utansın ben içimden geLdiği gibi davranaYım diYemiYorum. bir hareket Yapmadan önce acaba topLum sınıf arkadaşLarım normaL arkadaşLarım bu hareketLerim sonucunda benim hakkımda nasıL bir kanıYa varırLar diYe düşünüYorum sürekLi. özgür değil haYartım. bağımLı demek için ise bin şahit gerekir sanırım. çektiğim fotoğrafLarı nasıL oLmuş diye bakmadan siLiYorum. o kadar eminim ki o resmin eksik ve güzeL oLmadığına bakmaYa gerek biLe duYmuYorum. içimden geLdiği gibi beynime geLenLeri dizemiYorum hiç bir windows penceresine Yada hiç bi kağıt parçasına nasıL oLsa birinin eLine geçer okur diYe düşünmekten sınırLarımı aşamıYorum. eskiden oLsa msn de konuşma penceresine hiç bakmadan Yazar döktürüdüm içimden geLenLeri, söYLerdim sözümü hiç esirgemeden eskiden ama çok YanLış anLaşıLdım Yada YanLış söYLedim. süzmeden konuştuğum vakitLerdi güzeL oLan günLer şimdi işe tüm sözLerimi süzüYorum ama YanLış anLatmaYaYım YanLış anLamaYayım diYe süzgeçim içimde kirLeniYor birikiYor. o süzgeçteki herşey bana biniYor beni etkiLiYor. içimi doLduruYor ama bebekLer gibi ağLaYıp dökemiYorum içimi. ağLamak ezikce bişi ya topLum beni ezik görmesin diye.

kendimi korumak için etrafıma çevirdiğim teLLer beni hapsetti sanırım. maskeLi baLoda maskesini Yeni Yeni takan bir misafir gibi hissediYorum kendimi. oYsa hani bizdik hani takmaYacaktık o maskeLerimizi biz ne ise o oLacaktık hani ? sıradanLaşmak değiLdi sorunum kendim oLamamaktı ve sanırım oLacağım bir kendim buLamadım ben kendime... maskeLerLe doLu bir aLemde tek başına suratı açık gezmeYe çaLışan onu da beceremeyip kendine maske seçmeYe başLayan biri oLmaYa başLadım sanırım. maskeLerimi dün gece Yatağımda bıraktım ama bu saniYeLer bu dakikaLar geriYe dönüş dakikaLarı oLsun. denediğim her maskemi bana Yakıştıran arkadaşLarımı LanetLemeYeceğim onLarın niYetLEri kötü değiLdi asLında ama onLArında maskeLeri var işte onLar da kendi gözLerinden değil topLumun onLara hediYe (!!!!) ettiği gözLükLerin arkasından bakıYorLar... biraz uzun oLdu bu Yazı ben gidip sınavıma çaLışacağım. bu YazıYı yazarken sagopa kajmer & koLera & evren - pessimist EP 4 ( kurşun asker ) yazının temeLine çok uYgun oLduğunu düşündüğüm MaskeLi BaLo -Sagopa Kajmer şarksını da sizinLe 4 dakika sonra paYLaşacağım. ve upLoad bitti . buyurun . http://rapidshare.de/files/22095414/16-Maskeli_balo.mp3.html

0 yorum: