Sunday, June 11, 2006

Şu Çılgın Blogger Alemi :)

Evet asLında şu çıLgın bLoglar aLemine girmemin üzerinden çok geçmemesine rağmen aLdığım gaz iLe yakLaşık iki gündür kendimi burası için paraLadım. Zaten iki gün içinde eğer uğrayanLar varsa onLar kesin farketmişLerdir zırt pırt hata mesajıdır farkLı farkLı temaLardır bLoğum yerinde duramadı bir türLü. Ama sonunda mükemmeL transferLer iLe yepyeni yazıLarımızLa yine buradayız. Dikkat etmişseniz çoğuL kuLLandım. Evet tahmin ettiğiniz gibi bir transferim var işte. Kendisi Fransız bir yazar :b . Biraz pesimisttir kendisi :) - just layk mi - kendisine zaten bir hafta öncesinden çaktırmadan sormuştum bu şekilde bir projeden yanımda olur musun diye ancak o zaman hayır cevabı aLmıştım. Şimdi ise biraz da temanın etkiLeyiciLiğinden oLsa gerek - meLekli meLekLi - ikna ettim kendisini . Şimdi sizLerek kendisini anLatayım kendisi bir İstanbuL aşığıdır, ki çoğu aşık gii amacına uLaşmış İstanbuL'da yaşamaktadır. Kendisi benim "meLeğimmmm" dir. Cidden kendisi bir meLek ... Şimdi inanmayacaksınız ama beLki de yazıLarını okuyunca bana hak vereceksiniz. Ama rica ediyorum kimse suLanmasın o benim meLeğim. Kimseye de vermeye niyetim yok. Ki kendisi de beni bırakmaz sanırım - bırakmassın dimi meLek? -

Neyse yeni yazarınız Gözde Kızılboğa artık sizlerle bu sayfada buLuşacak. Onun yazıLarını sizden daha merakLa ben bekLiyorum sanırım sayın okuyucu :)....

Bu arada artık kendim için bir yazı yazma amacı beLirLeme ihtiyacım doğdu sanırım. Bunun için kendime iki yoL buLdum . Zaten profiLime bakarsanız iki yeni bloğun daha geLdiğini göreceksiniz. Yaz tatiLi geLiyor ve sanırım - sınavLarımı verirsem - pek bir işim oLmayacak. Onun için kendimi yazmaya vereceğim sanırım :) Biri tamamlandı bu çaLışmaLarın kendisi tam anlamıyLa bir günLük olacak... KaranLık Odam' da yazıLacağı için adı da ona uygun birşeyLer seçtim. Bu gün itibariyLe başLıyorum artık yazmaya. Her gün düzenLi oLarak zaman ayıracağım bakalım becerebiLecek miyim?

Diğer projem ise biraz daha sanatsal. Onun çaLışmaLarına devam ediyorum. Bu fikir bir gün Sagopa Kajmer şarkısı dinLerken geLdi. "Ya" dedim kendi kendime " Ben bu şarkı üzerine bir gün boyunca durmaksızın konuşurum" sonra aynı şeyLer gördüğüm resimLer ve fiLmLEr hakkında da akLıma geLince bunLar üzerinde yazı yazabiLeceğim bir bLog açtım kendime :) tabi açamadım henüz hazırLıyorum. Vazgeçtim bir editleme ile giriyorum ve diyorum ki tema yapmayı öğrendin diye şımarma LayZeeee. İki projemi KaranLık Odam sitesi içerisinde birleştiriyorum :) Yeni site açmayacağım :)Haydi bakaLım biLeğime kuvvet.

Herkese iyi günLer. SaygıLar :)

0 yorum: