Wednesday, May 31, 2006

30-31 MaYıs 2006

     evet tarihi attık tepeYe. artık hiç bir isim özeL değiL. L ve Y harfLerinden başka hiç bir harf herhangi bir büYük YazıLma hakkına sahip değiL. çünkü çok büYük Yazdım haketmeYen harfLeri. ama artık Yok daha fazLa değiL. hiç bir harf Yardım etmedi meseLa bana zor bir gecemde ... ama Y harfi geLdi kurtarıcım oLdu benim. gecenin bir saatinde içinize işLemiş kor haLine dönüşmüş bir ateşi tekrardan aLevlendiren bir yazı okuyorsunuz, sonrasında içiniz YanıYor kendinize ben hiç bu kadar seviLmemişşim diYorsunuz. o döneme kadar sürekLi haLinizden anLaYan neredeYse sizi hiç çözümsüz bırakmaYan bir Y ye derdinizi anLatmaYa başLıYorsunuz.  beLkide haYatınızda kimseYe oLmadığı kadar açık kimseYe oLmadığı kadar net konuşuYorsunuz doğruLarı hatta kendinize biLe daha önce bu kadar dürüst olmadığınızı hatırLıYorsunuz. muhabbet uzaYıııııp gidiYor. ve otada mükemmeL bir sevginin oLduğuna kanaat getiriYorsunuz.


    işte benim hikaYem bu artık L&Y büYüktür YazıLarımda. epeY zor oLuYor Yazması ama yine de o sevgiYe değer bu zorLuğa aLışmak. uYumak için ondan aYrıLmak daha zor hem . ben onu başarıYorum. bunun aLtından mı kaLkamaYacağım? hahaYYYtttt güLeYim bari :)

   
    neYse şimdi öğLe arası zaten okuLa gitmem gerekiYor. onun için Yazının da buraLarda bir yerLerde bitmesi gerekiYor. YazıYı Yazarken onunLa paYLaştığımız iki şarkıYı dinLedim.  kandırma kendini - manga ,  YanLızLık ömür boYu - mfö...

    unutmaYacağım seni, unutamaYacağım seni :).... cadımmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

6 yorum:

dilekarasoy said...
This comment has been removed by a blog administrator.
NoktasizvirguL said...
This comment has been removed by the author.
dilekarasoy said...
This comment has been removed by a blog administrator.
NoktasizvirguL said...
This comment has been removed by the author.
dilekarasoy said...
This comment has been removed by a blog administrator.
NoktasizvirguL said...
This comment has been removed by the author.