Thursday, June 22, 2006

Çok Acayip Bişi...

Hepimiz internete giriyor, orada enviya çeşit ihtiyaçlarımızı gideriyoruz . Ancak efendim şöyle bir şey var ki internet aleminde genellikle aradığımızı bulmak zor. Örneğin mp3 arıyoruz. Kimse kınamasın efendim, arıyoruz. Neymiş yasal sitelerden şarkıların her birini 1milyon a yasal bir şekilde edinebilirmişiz. Sonra resimler konusu... Nerden bir resim (ç)almak gerekse resmin orasına burasına adlarına yazmışlar efendim, (ç)alamıyoruz öylece kalıyoruz. Videolar da aynı şekilde, filmlerde... İstediğimiz şeye istediğimiz anda ulaşmak istiyoruz, yapamıyoruz efendim kalakalıyoruz. ama bir site var ki bu dertlerinizin hepsine çare olacak.Mp3 de download edebilirsiniz komik video da film de...Hatta fıkra bile okuyabileceksiniz. Ama her şey 1milyon'a... Yok yok öyle 1milyon değil bu, para değil yani. Girin anlayayacaksınız nasıl bir site olduğunu. Yok öyle başlı başına bir site değil. Blogger altına kurulmuş bir blog sadece... Ama siz bakmayın öyle ufak durmalarına, aklınıza gelecek gelmeyecek herşey orada var. Walla. 1milyon.blogspot.com

9 yorum:

Anonymous said...

Yalakalığın bu kadarı fazla kaçmış.

NoktasizvirguL said...

haha. Yalakalık değil. Biz buna google aldatmacası diyoruz. İnsan çıkarı için yalakalık yapar... Çıkarım yok...

saygılar..

blacklebron said...

boşver böle dallamaları bea .. ben başladım hocam dediğin şeyleri yapmaya (: mp3 ve albüm koydum bloguma (: çoq adiyim biliorum ..
evetttttt (:
var mı isteyen (:

Su said...

comic sans? :))))))))))))

blacklebron said...

cevap yazmış olmaq için ;
comic sans? :)))
yazmış bi arkadaş olaraq bana yazdıqlarınızı tasvip etmiyorum .. iyi seyirler blog alemi cengaveri ..

NoktasizvirguL said...

Amaaaan laf sokmayın cnm birbirinize... Ayıp yaw...

Su ben Comic Sans diyerek ne anlatmak istediğini anlayamadım. Yazı tipimden mi konuşuyoruz :S

NoktasizvirguL said...

Hem 23.lebron o su sana ters laf söyleyen su değil... Bu çok iyi bi arkadaşımız... Boş yere laf soktun iyi mi? :(

vintage biscuit said...

hahahha karismis burasi yawww
:))))))

blacklebron said...

pardonssss çoq özür dileriiim hırs olmuş biras :) su hanım özür dilerim :)