Thursday, June 29, 2006

Çarşamba...

her çarşamba çarşambayı sel alıyor. biz her perşembe ıslak iki aşık olarak küsüyoruz. aşk mı gurur diye diye günümüz ömrümüz geçiyor. kelimeleri ağızdan bir türlü çıkmak bilmeyen acıklı bir türkü.. ! dinlemeye kıyamassın. kıyarsın hiç korkmadan bana yinede dinletemem bir türlü türkümü. aşk mı gurur mu, ben mi yalnızlık mı, hani çocuk sapanla kuşu vurur ve
kanadına bir damla koyular koyusu kan düşer ya. orada bulurum seni, ama yok. senin rengin açıktı, açık olmalıydı. mesela açık bir siyahtın. ikimiz yanyana gelsek
bir futbol takımın renklerini oluşturuyorduk. ama hiç bi futbolcu sakatlanmadan aşık olmazmış. bunlar her zaman ki konular. her yaz oldugu gibi bu yaz da aşık olurmuyuz dersin. ya da bir şey dermisin ? konussana ! susa susa geçiyor bir hafta. ve günlerden yine çarşamba olmuş.


27 / 06 / 2001, Çarşamba
Güzel yazıtlar dizisinden. Resim: A deviation by =Arathrim

9 yorum:

bi'havalarbi'seyler said...

Bu ne güzel bir yazıdır ya.. Kalemine sağlık..

NoktasizvirguL said...

@internal: Haklısın, aslında dünya dönüp sürekli aynı yere geliyor, biz ki o dünyanın üzerinde ufacıcık canlılarız biz mi o döngüden kurtulacağız.


@ömürcek: Çok teşekkür ederiiim :)

blacklebron said...

güzel bi yazı dizisi .. türkü yapıcam bu sözlerden (: eline diline yüreğine sağlık (zerrin özer) (:

vintage biscuit said...

susa susa geciyor bir haftaaa
wayy beeeeeeee
saglammis

NoktasizvirguL said...

@23.ℓєвяση: Türkü olur mu bu sözlerden bilmem :) Ama Zerrin bir gülsün yeter.


@Püsküvüt: Aynen öyle susa susa geçiyor :( Evet evet sağlam :) Yıkılmas :)

@peace: Susmak kötü ve bulaşıcı bir hastalık gibi, sınavının bitmesine sevindim inşallah güzel geçmiştir. Hem sen konuşmucan kim konuşcak :) Pofudukları ben de çok seviyoruuuummmmm :D :D

Manik Kedi said...

Merhaba.. Gerçekten üstüne söylenecek bi şey yok;tek kelimeyle süper olmuş.. iade-yi ziyaret yapiim dedim.. Sana cevabı bloğuma yazdım ama olsun buraya da yaziim dedim;eee koskoca blogger üyesiyiz olsun o kadar ayrıcalığımız:)
Hoşçakal
Sewgiler;Sinem..

p.c:Yazılarını takip edicem..

NoktasizvirguL said...

@manik kedi: teşekkür ederim iade-i ziyaretiniz için. Ayrıcalığınız olsun tabiki cnm :)

( Sevgiler;Sinem yazışınıza bayıldımmm, mükemmel bir şirinliiik :) )

@peace: Gel cnm tabiki, eklemişsin gördümmmm ben de artık huzurun doğduğu yerdeyimmmm teşekkür ederimmm.

Gel gel kahve içmeyebir kahvenin lafı mı olur. Karanlık odamda sen benim ilham kaynağım oldun biliyor musun? :D :D .Ama bir hahve az olmaz mı? Ben çok kârlı çıkıyorum, bir kahveye karşılık ilham kaynağım olmak.

hayal said...

"Carsambayi sel aldi"
HAyat bu saka mi gercek mi yasiyoruz iste..
Carsamba ilcesi belediye baskani "gercekten de" selde olmus bu hafta

NoktasizvirguL said...

Evet duydum ve ne yazık ki güldüm :)

Ziyaretiniz için teşekkür ederim, hoşgeldiniz :)