Saturday, July 08, 2006

T.P'nin Kaleminden " Kimdir bu N.V ? "

Evet, bu gün blogumuzda bir ilk yapıyor ve yazarlık koltuğunu konuk yazara bırakıyoruz... Aslında bırakmıyoruz, yine bizim cümlelerimiz, ama onun soruları olmasa sanırım bu cümleler çıkmazdı... Güzel bir röportaj oldu ama biraz uzun oldu. Okumak biraz zor olabilir, ama sanırım beni yeterince tanıtan bir yazı. Neyse lafı uzatmıyorum, sözü konuk yazar T.P ye bırakıyorum.

Buyrun Burdan Yakın...

Teşekkürler T.P, benle birisi röportaj yapsa diye belirttiğim isteğimi sen gerçekleştirdin. Çok sağol :))

4 yorum:

U'ur said...

Okudum röportajı ve yorumumu yaptım, ama burdanda iki çift laf eklemek gerekirse; tek kelimeyle mükemmel olmuş..
Hani bende dışarda en yakın arkadaşımın d.gununde olmasaydım, dün gece için olmak isteyeceğim ilk yer o Bestekar Sokağın sokak lambaları altında sizinle olmak olurdu :))
böyle bişi kaçmazdı çünki...

blacklebron said...

röportaj güseldi cano bende okudum (: hade bakalım hadi kim tutar seni (:
bundan sonraki hayaliniz nedir acabaaa (: ?

vintage biscuit said...

HOOPPP FOTOGRAFTA NE OLUYOOO
ALOOOOOO
:)

dilekarasoy said...

hemen sahipleneyim buralari hazir noktasiz yokken

u'ur biz bu röportaji msn.de yaptik zaten. yane dün gece bestakarda noktasiz yoktu :) ben de 590km kadar uzaktayim


23.lebron bi sonraki hedef olarak bütün yaz yaticak...

peace: hayir canim alem olan benim :P

vintage biscuit: o fotoda ne oluyor ayrı bi tartışma konusu bnm görevim teee 6 ay önce çekilmiş bu fotoyu kamuoyunun bilgisine sunmaktı. fotodakilerin cinsel yaşamlarını fln araştırdım bilahire anlatabilirim :D
perde asiyorum tüh uzun boyluluk fln diyen insan boyuna posuna bakmadan çocuk çocuk dolaşıyor ortada...kınıyoruz tabe... :P

!peynir!