Friday, July 07, 2006

ÇocukCa Şiirler -2-

Dertliler
Bir meyhanedeyim şimdi Kapısı kırık camları kirli Bakıyorum etrafıma Sandalyeler masalar Benliğini yitirmiş insanlar Ve.... Teselli edindikleri şişeler.
Bir meyhanedeyim şimdi Dertlilerin durağı burası Yaşamaktan bıkmışların barınağı Ayrılan içiyor Seven içiyor Acı çeken, Istırap çeken Kahrolan içiyor...
İsyan etmek günah derler, Acı çektirmek günah değil mi ? Ne olurdu istedikleri olsaydı Sevilseydiler kıyamet mi kopardı İstedikleri mutluluktu Kadehlerinde teselli aramak değil...

6 yorum:

vintage biscuit said...

HAYYAM daha iyi bilir bu isi
bi ona danismakta yarar var

blacklebron said...

abi 3ü1aradadan başka içmem (:
çoq canım sıkılırsa 1efesextra başka da içmem (:
çelişki var bu yorumda haha (:

NoktasizvirguL said...

@sophia: değil mi efendim, keşke öyle olsa her zaman... :))

büsküvüt: Evet, bir ona bir de Neyzen Tefik'e sormak lazım...

23.lebron: İçersin içersin, sen daha çay filan da içersin... Commentteki çelişkiden belli :)))

NoktasizvirguL said...

@peace: efkarlanınca mı :D :D Çare oluyorsa neden olmasın...

Yeditepe İstanbul said...

Aklıma çocukken yazdığım aşk şiirleri geldi. Onları yayınlamaya cesaretim olursa bir gün okursunuz efendim :)

NoktasizvirguL said...

@sevda sözleri: Zaten bu dizide yayınlanan şiirler benim çoçukken yazdığım şiirler, aklınıza onların gelmesi çok hoşuma gitti :) Ben sizin yazdığınız şiirlerden cesaret aldım bunları yayınlarken, inşallah siz de yayınlarsınız şiirlerinizi, okumayı çok isterim... :)