Monday, July 03, 2006

ÇocukCa Şiirler -1-

TUTKU
Sen hiç geceleri hıçkırarak uyandın mı uykundan?
Alnında terler birikmiş miydi boncuk boncuk?
Üç karfli bir kelime var bilir misin anlamını?
Yaşantımı sana adamıştım ben kömür gözlüm...
İçinde evrenin sıcaklığı var mı?
Beyninde uğuşdayan şeytanı duyuyor musun?
Mutluluğu elemler içinde buldun mu hiç?
Kavrıyabildin mi yaşamanın ne olduğunu?
Seviyor musun?
Biraz kaldır başını, bak yüzüme...
Eriteyim içindeki buz dağlarının soğukluğunu,
Bırak o kara gözlerine bakarak öleyim.
Bak benden kalan bir avuç toprağa,
Anla aşkın ne olduğunu...
...
ÇocukCa Şiirler Serisinden
3 Temmuz 2006, Pazartesi
(eski tarihi bulamadım bu şiirin tarihi bu gün olsun.)
Resimler:
1. A deviation by *he1z
2. A deviation by ~violentsmile
Not: Çocuk sayılabilecek yaşlarda siyah kapaklı eski ajandama yazdığım şiirleri buldum bu gün. Onlar da artık burada "ÇocukCa Şiirler" kategorisi ile yayınlanacaklar. Bence çok güzeller. Yorumlarınızı Bekliyorum.

4 yorum:

vintage biscuit said...

gercekten super !!!!
ben hicbizaman siir yazamadim
ilkokulda ogretmen odev verirdi / bekler beklerdim ilham asla gelmedi / sonra sallardim :)))))))

Burcu Karadaş said...

Şiir konusunun uzmanıydım.Mütavazilik edmeyeceğim:)

Şiir ilk gözağrımdır.Sona hikayeci oldum..Sona blogger Ve sona da roman yazarı olurum inşallah..

bu arada sayfa düzeni çok tatlı ya:D walla şirinliğine bayıldım..

blacklebron said...

O kadar çoq ağlayarak uyandım ki uykularımdan .. O kadar çoq canım yandı ki ..

NoktasizvirguL said...

@püsküvüt: sen boşver şiiri düz yazıyı mükemmel yazıosun :)

@Luciferyni: Şiirim hakkında eleştiri isterim uzmansanız :)

@23.lebron: az lanet etmedik kızlara, az arkalarından saymadık, az pişman olmadık söylediklerimizden, az doymadık gözyaşlarımızla...