Wednesday, July 05, 2006

Ağlamak...

Originally uploaded by NoktasizvirguL.

Bedenimizin çevresinde görünmez bir zırh oluşması ergenlik döneminde başlar. Zırh bu dönemde oluşur ve ergin yaşam boyunca kalınlaşır. Gelişimi biraz da incininkine benzer, yara ne denli büyük ve derinse, çevreside oluşan zırhı da o kadar güçlü olur. Ama sonra zamanla, çok uzun süre giyilen bir giysi gibi en çok kullanılan yerlerinden yıpranır, dikişleri atar ve ani bir hareket sonucu yırtılır. Başlangıçta hiçbir şey farketmezsin, zırhının hâlâ seni sıkıca sardığını sanırsın, ama bir gün birdenbire aptalca bir şey karşısında bir çocuk gibi nedenini bilmeden ağlamaya başlarsın...

Tavsiye şarkı: Mutluluğun Gözyaşları - Serdar Öztop

12 yorum:

Sera said...

bende çok olur bu olay.
zırhım da fazla şeffaf olsa gerek.

vintage biscuit said...

ben dun agladim mesela

bi'havalarbi'seyler said...

O dönemi ve sonrasında oluşan değişimi ne güzel tasvir etmişsin noktasız virgül..

ben eskiden çok ağlardım da şimdi ağlamıyorum o kadar.. kimbilir belki henüz kimse damarıma basmamıştır :)

U'ur said...
This comment has been removed by a blog administrator.
U'ur said...

Eski günlerden çaldığın o anı düşlerken
Solmuş resimlerde cansız yüzleri izlerken
Yalan sevinçler yalnızlığını gizlerken
Her gün kahrolup eriyip tükendiysen

Ağla

Sahte yüzlerden kaçıp sevgini ararken
Çok uzaklardan onun sesini duyarken
Sana huzur veren gelir mi seslenirsen
Sen de benim kadar yalnız ve ümitsizsen

Ağla

NoktasizvirguL said...

@potansiyelarıza: İşte karşılıkllı anlayışın müdahalesi :) Mutluluklar :)

@sera: seffaf derken neyi kastettiğinizi anlamadım, ince manasında mı ?

@büsküvüt: Ağlamak bazen güzeldir, insan deşarj olur... Ama ben sıradan bir insan gibi davranmak istedim şimdi; son ağlayışın olur inşallah ...

@ömürcek: teşekkür ederim... "Damara basmak" deyiminden nefret ediyorum, çünkü damarım çimler üsütünde insanların sürekli geçtiği ve yol olmuş bir yer vardı ya, o hale geldi...

@u'ur: Şarkılar ne kadar güzel anlatıyor yaw :) Mükemmel bir comment olmuş, teşşekür ederim...

U'ur said...

aaa asıl ben teşekkür ederim, az evvel msn de dinlediğin şarkıyı gördümde....

sende biliyomussun KURBAN ı :D

NoktasizvirguL said...

Kurban mı? O da kim :P

Anonymous said...

inanılmaz derecede ağlıyorum her şeye... dün oturdum ciddi ciddi bi türk filmine ağladım.
şöleki:
adam: seni sevmiyorum seninle babanı yok etmek için beraberdim
kız: yalan...yalan söylüyorsun doğru olamaz.
adam: nevet doğru. önce kızını sonra da bütün varlığını aldım babandan.
kız: beni sevdiğini söyle..

normalinde güler geçeriz di mi?ağladım işte...

hayal said...

Ya aglanmaz mi aglanir tabii.. Ben bir keresinde (anirim anneannemin oldugu donemdeyi) Heidi dedesine sarildiginda aglamistim.

Sera said...

şeffaf yani kolay kırılan bir zırh.
kolay incinen.

NoktasizvirguL said...

@peace: zırhın olmaması iyi oluyor bazen, en azından kendimizi hapsetmemiz ve ani yakalanmamız gibi bir durum olmuyor...

@Anonymous: Türk filmlerini aslında aşağılamak kötü oluyor, ben de biliyorum o duyguyu... Bazen öyle bir an geliyor ki tam damarınıza basıyor ve sizi çok kötü etkiliyor... Başka bir deyişle yazıda betimlenen olay gerçekleşiyor...

@hayal: :(

@sera: kolay incinen zırhlardan birisi de bende sanırım, bazen o kadar çzbuk kırılıyor ki kalbim... Neyse geride kaldı o günler... Bu kadar zırh zırh konuştuk aklıma crash'deki zırh geldi.