Friday, April 21, 2006

Keremin Blogu...-Kö- ve At Avrat İbo

   Okuyanlar beni tanımaz ama bu bloglar alemine girdiğim gibi dengesiz dengesiz elime geçen blogu okurum. Hiç kimsenin arkadaşlar linkinden tıklamadığım yoktur. Yine geçen gün TekmeTokat'ın son yazısının yorumlarına bakarken Ferhat diye daha önce hiç girmediğim bir bloga denk geldim. Blog'a ilk girdiğimde kendini betimlemek için kullandığı yazı çok ilgimi çekti ve blogun en üstünde doğal olarak son yazısı vardı. Utanarak söylüyorum ki son yazısı pek ilgimi çekmedi. Ancak altlarda At Avrat İbo diye bir yazıya rastladım ki - ki o da başka bir blogdan idi. - çok beğendim. Yazıyı yazan arkadaşımız cidden zor ve uzun bir çalışma
sonucu oluşmuş bu yazısı ile bloglar alemine çok sıkı bir giriş yapmış.  Blogunu açar açmaz başlığı -Kö- ve blogunu betimlemek için kullandığı yazı ( söylemem merak edin girin bakın :) ) çok ilgimi çekti. O da benim gibi bloglar alemine yeni giren biri...

Ona da bana da başarılar...

6 yorum:

oky said...

her ikinize de başarılar :)

işte bütün bloglar, anlamlı zincirlerle birbirine bağlı. adressiz mektup teorisi de bu fikirden doğmuş vakti zamanında. dünyadaki bütün insanlar da, tıpkı bloglar gibi, her bir noktası başka bir noktaya bağlı koca bir ağ meydana getiriyor.

NoktasizvirguL said...

Allaaahhh heyecanlandım ben yaw :$
Oky bana yorum yazdı :)

Evet adressiz mektup teorisini okumuştum... Ama o zamanlar sadece okuyucuydum ve kimse zaten bloğumu bilmediği için sobelenmiyordum :(

Ama olsun şimdi yazıyorum ve mutluyum :)

Comment için teşşekkürler bu arada :)

-kö- said...

ehi ehi.. adeta utandım.. çok teşekkürler:)

ferhat can said...

böhühühü kerem benle dalga geçiyor şu an :)

ev perisi;) said...

Selam sevgili Mehmet;
Ne hoş bilgi paylaşımların var seni canı gönülden tebrik ediyor ve başarılarının devamını diliyorum...
sevgi ve de muhabbetle...

NoktasizvirguL said...

Ay ay ay yeni bi okuyucum daha yorum yazdı :)

İnsan çok heyecanlanıyor yaw.. -kö- ferhatt a teşekkür ederim yorumları için -kö- utancak ne var mükemmel bir yazı yazmışsın ben de onu okurlarımla buluşturmak istedim o kadar :)

Evperisi ise adete misafir. Daha önce bloguna da girmemiştim. Kimsenin arkadaş listesinde de görmemiştim. Ama blogunu inceledim çok güzel yazılar var uygun bir vaktimde ilgimi çekenlerin hepsini okuyacağım...

Hepinize teşekkürler..
Beni sizler yarattınız :P

LayZee
Mutlu :)