Wednesday, April 19, 2006

Şiirleşmelerdeyken ...

Şimdi yalnızsın,
Oysa ben hep buradaydım. Şimdi hastasın, Ben hep seni hissettim. Sen her zaman şiirler yazdın, Saklanmış sözcüklerle, Ben hep içlerindeydim. Şimdi ben yazıyorum. Belki okuyacaksın, Şimdi ben yazıyorum, Belki yeniden hissedeceksin. Bir gün evet bir gün, Tüm uyuyan melekler uyanacak, o güne kadar hoşçakal...
Neyse diyor içimden bir ses hoşçakalı o söyledi merhaba da yakındır... Diyerek kendisini andığınız kişinin.... Şimdi yalnızım Oysa sen hep ordasın Hastayım, üşüyorum Bu sefer ankarada da değilim İzmirin sıcaklığı evimin sıcaklığı olsa da üşüyorum Senin sıcaklığını özlüyorum. Ben beceremedim şiir yazmayı hiç bi zaman Sustum Ama hep okudum Bi harfi bile atlamadan Şimdi de okuyorum Hissediyorum O gün çok yakın bi gün Biliyorum MERHABA Şeklinde cevap vermesini seviyorum.... Hatta bu şekilde cevap veren kişiyi de seviyorum... Acaba buralarda mıdır o da? Seslensem duyar mı ? Diye sorgularken LayZee Sweet Dreams - Marilyn Manson çalıyordu.

1 yorum:

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.