Tuesday, August 24, 2010

Salıncak

Essek kadar adam salincaga mi biner dedi Riza Abi ben koca gotumu salincaga sigdirmaya calisirken. Ne vardi sanki, cocukken salincakta sallanirdim geceleri, yildizim vardi bir tane onunla konusurdum. Yakinirdim, isyan ederdim, daha fazlasini daha fazlasini isterdim. Karsimdakini elestirmeyi sevmem ama sen dunyayi cok sahiplenmissin dedi Riza Abi. Kendini degistirmeye usenip dunyayi kendine gore sekillendiriyorsun, etrafindakileri ona gore seciyorsun. Tum insanliga kendini sevdirmek yerine seni sevenleri yaninda tutuyorsun. Bunun neresinin kotu oldugunu anlamamistim. Konformist olmak bana gore degildi konservatif olmayi her zaman sevmistim. İsimi yaparlar diye onlarin istedigi insana donusmek bana gore degil ne yapabilirim. İyi o zaman yildizinla ve benimle muhabbet etmeye devam edersin dedi Riza Abi. Bunun neresi kotu dedim, aklima cinlik gelmisti. Menekse abla nerde bu gun gorusecek miyiz dedigimde gulumsedi. O sirada yoldan gecenlerin salincaga gotleri sigmamasina ragmen sallanarak yarisan 2 esek kadar adama olan bakislari dikkatimi cekmisti, ama sorun degildi Riza Abi ilk kez kahkahalarla guluyordu.

0 yorum: