Monday, July 26, 2010

Kaldırım

Biz Riza abiyle ben 23 yasindayken tanistik. Canimin sacma yalnizlik mevzularina sikkin oldugu gunlerden birinde kaldirimda oturuken yanima gelip oturdu. Sikintilarin dedi uzerine dusunerek gecmeyecek sondurmen gerek dedi yalnizligini, gel raki icelim. Oturduk, ne kadar ictik bilmiyorum. İcerken bir ara rakinin kapagindaki bilyeyi bicakla sokup bana verdigini hatirliyorum, bunu saklamalisin, benimle arkadas kalmak istedigin surece bu bilyeyi saklamalisin dedi. Konusmuyordum, sadece dinliyordum. Basimla onayladim. Raki'nin etkisi mi yoksa Riza abinin etkisi mi bilmiyorum, acilarimin cogu sonmustu. Uyandigimda evimdeydim, gunesli bir gundu ve uykumu almistim. Telefonumda Riza abinin biraktigi notu gordum. "Bunu tekrarlamaliyiz 555-4-752" Numarasini biraktigina sevinmistim cunku onu Semsettin ile tanistirmak istiyordum.

0 yorum: