Thursday, September 03, 2009

Sevgili Şık Latife,

Ben bu sabah saat 7:00 de kalktım, dün gece "Accross the Universe"ü izledim. Yani izledim dediysem hafif uçuyordum, yanlızdım evde. Ya uff iyi, sardım bişiler izledim işte, ama sana söz veriyorum bir daha sarmayacağım uzun bir süre. Film çok etkiledi, çok beğendim. İçimde daha önce keşfetmediğim birçok yönümü keşfettim. Güzel müziği ne kadar sevdiğimi, resim yapmayı denemeyi ne kadar özlediğimi, oturup uzun uzun bağıra bağıra şarkı söylemeyi ne kadar özlediğimi.

Film'in sonlara doğru yaklaştığını farkettim ve kapatıp yatmaya karar verdim, çünkü biliyorum. Kız dönücekti oğlana denk gelicekti barışacaklardı filan, istemedim "amaan bitirelim artık bu filmi de" tarzında bir son izlemek istemedim. Dediğim gibi 2:30 da yatmış olsam da üşenmedim sabah 7:00 de kalktım, bir güzel oturdum filmi bitirdim, dün akşamdan kalan yarısı kopmuş bir sigara buldum onu içtim. Düşündüm, evdeki o ayna kaplı dolaplarda kendime baktım. İçime bir sevinç doldu, ufaklığımı gördüm, pijamaları ayaklarının altına gelmiş uzun gelmiş paçaları, saçı başı dağınık, kendini hiç bir zaman yakışıklı bulmayan, her yüzünü yıkadıktan sonra yüzünü kurulayıp aynaya bakmadan önce hah diyordum, Tanrı dualarımı kabul etti, aynaya baktığımda süper yakışıklı birini görücem. Olmadı hiç bir zaman gözlerinle gördüğün üzere. Öz güvenimi de almış istanbula giderken alçak şems. Neyse onun geri bana döndüğünü görmek mutlu etti. Belki fark etmişsindir zaten önu özlediğimi blogda filan yazmıştım.

Her neyse bir şarkı açtım, aynanın karşısında dans ettim. O tutarsız çirkinliğime, o dağınık saçlarıma, o yabancılaşmış bedenime bir kez daha baktım. Sonra hiç bir şeye değil de o bedene acıdım, olmaz dedim, onun bir suçu yok. Koştum, filmlerdeki gibi perdeyi ani bir hareketle açtım, ışık gözümü aldı, çok hoşuma gitti. Gövdem ısındı bir anda sanki.

Biraz daha dans ettim bu aslında kendiyle küsmüş insanla. Sonra duş almaya karar verdim. Kendimi tamamen çıplak görünce garip geldi biliyor musun? Utandım ve garip geldi, sanki 6-7 yıl öncesine dönmüş gibiydim. Sonra şöyle duruşuma bir çeki düzen verdim, aynaya bir daha baktım, :) hoşuma gitti. Duşta sıcak su ve köpük ile sevdim kendimi,. Hayır diyeceksin bunları niye anlatıyorsun, tamam arkadaşız da sapık mısın ? diyiver ne olcak. İlk defa hayatımda kendimi seviyordum, böyle kendime bakmamışşım hiç, tenim bile beni özlemiş ya. Çok sevdim ben bu sabahı.

Sonra saçlarımı orta okuldaki gibi yaptım. Aynaya baktım, o kadar büyüdük diyoruz ya, bi skm miktarı bile büyümemişşiz. aynıyız mna koyayım. Sevindim lan büyümemeye, yaşlanıyorum ne güzel, sadece dışım. İçim halen gencecik, halen bluğ çağında, her yaptığı yaramazlık sonrası annesi gördü mü acaba, azarı veya oklavayı yiyecek miyim diye etrafına bakan biriyim ben. Mutluyum ulan.

İşe gelirken radyodaki şarkıya bağıra bağıra eşlik ettim, güldüm, eğlendim, ağladım, üzüldüm. Ben galiba kendimle barıştım bu sabah.

Bu arada sevdim ben seni küçük kız, her yüreğim darlandığında kaçacak bir sığınak gibisin bende, veya her süpper haber aldığımda arayıp, kız bunu şaraplandıralım mı diyeceğim birisi. Zamanı geldiğinde bir taraf seçeceksin, veya seçmek zorunda bırakılacaksın diye çok korktum. Bundan sonra da seçmek için zorlarlarsa onları seç, biz gizli gizli buluşur konuşuruz.

Öptüm civcivi yanaklarından.

5 yorum:

redrospect said...

"Şık Latife de kişinin teki
Senin gibi benim gibi
Ancak Şık Latife değişik biri."

;)

Anonymous said...

yane sen diosunki gozde herkeze veriomus bide ben sansımı deniyeyim hıı? o is olmaz unut sen..

NoktasizvirguL said...

Anonymous kimliğini açıkladı arkadaşlar, gözlerinizin önünde açıkladı. İsmi "gözde" sanırım. Ben ne yazık ki gözde isimli kimseyi tanımıyorum. Biraz daha kendinden bahset gözde.

Ayrıca "herkese veren" sıfatına sahip olan insanla benim işim olmaz. Esas sen unut o işi.

k. said...

Anonim ayni zamanda "de"leri ve "ki"leri ayiramayip "herkez" yazan bi' "insan evladi". "verio", "diosun", "yane" ve "deniyeyim"i saymiyorum. 20 kelime var hepitopu. 10'unun anasina hallenmissin be Anonim.

NoktasizvirguL said...

anonim = http://aysarayi.blogspot.com

hadi hayırlı olsun canım reklamın iyisi kötüsü olmazmış.