Thursday, September 04, 2008

Efendim ??

İyi ol fakat çok iyi olma. Birazcik huysuz ol fakat çok degil. İçinden geliyorsa dua et. Eger sana rahatlik veriyorsa arada bir küfür de et. Etrafindakilere mümkün oldugunca dostça davran, müsfik ol. Eger bir gün kötü davranmani gerektirecek bir durum karsisinda kalirsan; bagir,çagir,kir, dök ve unut! Her zaman ve her yerde eline geçen bütün saadeti yakala, en ufak bir parçanin bile kaçmasina izin verme. Yaşa herseyden önce yaşa ve sirf tesadüfen bu dünyaya gelmis oldugun için, laf olsun diye günlerini geçirme. Eğer gerçek aski taniyacak kadar sansliysan; bütün kalbin,ruhun ve bedeninle sev! Hayatini o sekilde yasa ki; her an kendi elini sikabilesin ve her gün faydali olan, hiç olmazsa bir sey yap ki; gecelerin yaklasirken örtüleri üzerine çekip kendi kendine "ben elimden geleni yaptim" diyebilesin. Düsüncelerin neyse hayatin da odur. hayatin gidişini degistirmek istiyorsan düsüncelerini degistir.

-William Shakespeare-

Hmm... Tamam...

5 yorum:

Anonymous said...

Yalnızlık, insanın çevresinde insan olmaması demek değildir. İnsan kendisinin önemsediği şeyleri başkalarına ulaştıramadığı ya da başkalarının olanaksız bulduğu bazı görüşlere sahip olduğu zaman kendisini yalnız hisseder...Carl Jung

NoktasizvirguL said...

Bir sonraki yazıda size sesleniyorum :)

Ece said...

carpe diem?:p

NoktasizvirguL said...

Hayır canım ne yazık ki hedonist değilim...

redrospect said...

Bazen ben de ağız dolusu küfretmek istiyorum her yerde... Sanırım bu aralar elimden tek gelen de bu. Yapabileceğimin de en iyisi.
Bakalım beni tanıyabilecek misin?

Babil'e ne zaman gidiyoruz?