Monday, June 09, 2008

Kestik !!!







Normal düzende bu yazının baslıgı '07- '08 NoktasizvirguL'u tanıma dönemi v2.0 olacaktı ancak yayınımızı son dakika olaylarıyla kesiyoruz.





Kestik !!!

Öncelikle Türkiye Milli Futbol Takımı hakkında birkaç şey söylemek istiyorum. Okuyanlarımın çoğuun bildiği gibi Football Manager dışında pek fazla teknik bilgim yok takım yönetmek ve futbol taktikleri hakkında, yani anlayacağız gibi her futbol ile ilgilenen Türk genci gibi futbol ustası olduğumu iddaa etmiyorum. Sadece futboldan hiç birşey bilmeyen bir analizci gibi davranacağım. Dün futbolu Portekiz oynadı, biz sadece izledik. Portekiz'in gerçek performansını sergilemesini engelledik sadece diye düşünüyorum, çünkü takımın beyni olarak Cristiano Ronaldo sahadaydı ve onu durdurduk. Ancak sanırım Fatih Terim onu durdurun zaten gol atamazlar gibisinden birşey söylemiş olsa gerek ki Simao ve Moutinho'yu sahada resmen serbest bıraktık, ki Simao cidden formunun zirvesinde bu yıl. Sahada ben çok Türk Milleti az takım gördüğümü söyleyebilirim. Birbirinden habersiz 11 kişi sahada dolandıkça biz bu gruptan çıkamayız.Milli takım bu sene televizyonlarda çok fazla desteklenmiyor mu ??

Kestik !!!

Spor da bir yere kadar diyorsanız benden size bir tavsiye. 21 !!. Sinamalarımıza daha yeni gelen film, bilgisayarımda uzun süredir izlenmeyi bekliyordu. Oktay Ege Kozak'ın yazısını okuduktan sonra film hakkında biraz umutsuzluğa kapılsam da film gerçekten hoşuma gitti. Oktay Ege Kozak'ın da dediği gibi "21, Ocean’s serisi ve Tutku (Rounders) arasında bir yerde durmayı amaçlıyor. Hem Vegas’ın ışıltısı ve eğlencesi üzerine stilize bir eğlencelik, hem de yüksek rakamlı kumarın tehlikesi ve sömürüsü üzerine bir ahlâk hikayesi ortaya koymak istiyor. İşin sonunda ışıltılı Hollywood/Vegas karması ağırlığını basıyor ve kolay unutulabilir bir yapım olarak sonuçlanıyor 21." Filmin gerçek hayat öyküsü olması da filmi gerçekten çekici hale getiriyor. Filmin konusu hakkında pek birşey okumayı sevmediğim için burada filmden pek fazla bahsetmeyeceğim ama dikkat ettiğim noktaları belirteceğim.

  • Kitapta (Bringing Down The House) MIT Blackjack grubunun en başarılı üyesi Asyalı Jeff Ma nedense filmde Ben Campell olmuş.
  • Kitapta gruptaki çoğu karakter Asyalı iken filmde sadece 1 kişi asyalı, o da hırsızlıktan ve teknolojik aletlerden kafasını kaldırıp blackjack ile ilgili hiç bir şey yapmıyor. Hollywood halen etnik çeşitlilik sorunları yaşıyor.
  • Birçok kumarhaneye gitmelerine rağmen her kumarhanede aynı güvenlik görevlilerin var olmasını anlayamadım, ama daha sonra bu Vegas'daki kumarhaneler anlaşıp ortak bir güvenlik ile çalışıyorlardır diye kılıf uyurdum, bilgisi olan beni aydınlatsın.
  • Jim Sturgess öğrenciyken çok çirkin, parayı görünce yakışıklılaşıyor. Bu da bir erkeğin kendine bakmasının ne kadar önemli olduğuu bize gösteriyor.
  • Superman Returns'den tanıdğımız Lois Lane, bu sefer karşımıza Jill Taylor olarak çıkıyor. Bu işim lamı cimi yok Kate Bosworth son derece göz alıcı bir kadın. Bu arada supermodel dahi nasıl oluyor anlamadım. Bunun canlı örneği varsa birisi bana gösterbilir mi?
not : ps diye not atanlara uyuz olurum. not 2: Kestik!! fikrinin bloglardaki sahibi oky'ye burdan sevgilerimi saygılarımı sunarım. not 3: Film ve şahıslar hakkında gerekli linkleri verecektim ancak yeni template'in azizliğine uğradım. Bu da bize gösteriyor ki N.v.. yeni bir tasarımla yakında karşınızda.

Motor !!!

3 yorum:

birbilen said...

bu 21 denen filmin fragmanini gormustum. Orada Kevin Spacey de vadi yanilmiyorsam. Aksiyon, eglence ve unutulasi bir konu iste guzel bir hollywood filmi... Elestiri konusuna gelince sine kritik yapan adamlar tahminim hic bir filmi begenmiyorlar. Zaten ben begenmedikleri filmlere giderim genelde. Ozellikle beyazperde nin sinekritik ve puanlamasi gayet onemli benim icin. Sinekritigi kotu olan ve puani 5.5 + 2.5 olan film iidir. 2.5 katma deger oluyor:D

oky said...

:)

birbilen said...

sensin motor ahlaksiz...
kumurhane guvenlik sistemi dikkat edersen hilekarlari onlemek icin merkezi bilgisayar sistemi var

Ayrica oradaki takimdaki diger bayan Liza Lapira Kianna oda uzak dogu kokenli ama hollywood kisiliksel bunalimini atlamamis haklisin.

jill ise imdb deki gala resimlerinde cok da guzel gozukmuyor. Filmlerde insanlar olabileceginden daha guzel gosteriliyor.

209 projesindeki olnalarda zaten iyi degilmiydi neden onlara matematik ogrettim demek ihtiyaci hisseti film sonunda ben onu anlamadim adamlar boru degil yarismayi kazndilar...

benim de aklima gelirse soylerim bisiler