Saturday, September 02, 2006

Eternal sunshine - Bachelorette

8 yorum:

Kayhanoviç said...

BU filmi izlemiştim bennn güzeldi şarkıda iidi

>>>>MUSTAFA<<<< said...

karanlığı hiç sevmem ben ama bu siten daha hoşmuş kardeşşş...karanlık bana gelmiyor çarpıntı yapıyor...eyvallah siteme beklerim ...

aza said...

bu filmin ismi neki merak ettim.bu arada blogun çok güzel çizimler sanamı ait bilmiyorum ama yakınen inceleyeceğim sevgiler...

NoktasizvirguL said...

@madonna:Filmin adı "Eternal Sunshine of the spotless mind" Türkçe'ye "Sil Baştan" olarak çevrildi. Çok güzel bir film, tavsiye ederim. Çizimler bana ait değil, Taty Bear adlı bir karakter.

kayhan ve mustafa teşekkürler.

blacklebron said...

izlemedim .. belki izlerim ..

Parizyen Ay Lambasi said...

yaralari desmemek lazim.
durup durup dinlenmemeli bazi sarkilar, oyle bi kosede bekletilmeli yangindan ilk kurtarilacaklar dolabinda.

un4tunately said...

izlemeyi çok istediğim bir filmdi.. çok merak etmiştim.. sinemaya gelmesini bekledim, sinemada daha keyifli olur diye.. fakat son yarım saatte gelen ani bir telefonla çıkmak zorunda kalmıştım.. hevesim kaçtı.. ama izlediğim kadarı bile güzeldi.. :)

asdfgh said...

bu filmi bir türlü izleyemedim; ama YouTube videolarının çoğunu seyrettim. çok seviyorum.
en beğendiğim şu: http://youtube.com/watch?v=u0Vy5AAfFMM&mode=related&search=eternal%20sunshine%20of%20the